Thursday, November 10, 2011

CHAHAYA BEAUTY SKINCARE

Salam rakan-rakan semua...

Alhamdullilah...akhirnya produk Chahaya Beauty Aura serta Chahaya Beauty Amaze mendapat sambutan yang mengalakkan di seluruh malaysia...serta jualannya semakin meningkat, sudah ramai pengguna produk Chahaya Beauty dan mempunyai pengikut-pengikut yang setia menggunakan produk skincare ini dari bulan ke bulan malah tahun ke tahun...samalah seperti saya, dah masuk tahun ketiga menggunakan produk Chahaya tapi masih setia menggunakan produk Chahaya ni...Pengasas produk Chahaya lagi lama menggunakan produk Chahaya ni setelah hampir 13 tahun...tapi kulitnya masih cantik dan berseri-seri seperti mula-mula menggunakan produk ini...produk  Chahaya telah mendapat kepercayaan ramai dan saya yakin produk Chahaya akan mampu bersaing seperti produk-produk berjenama terkenal dan boleh kelihatan cantik seperti produk kecantikan yang lain...selain mendapat kelulusan dan lesen dari pihak KKM...ini dapat menambahkan lagi kepercayaan ramai untuk berkembang dengan lebih baik...untuk pengguna yang baru mencuba produk Chahaya, teruskan mencuba sebab hasilnya bergantung kepada cara penggunaan yang betul serta jenis-jenis kulit, samaada cepat atau lambat tetapi hasilnya tetap sama...kulit akan lebih cantik dan berseri-seri, anda boleh mencubanya dan lihatlah hasilnya dalam 2-3 minggu....inilah produk Chahaya Beauty...selamat mencuba dan saya suka anda semua jadi cantik...





CHAHAYA BEAUTY AURA

Harga untuk 1 set Rm 90.00(termasuk postage)

Sabah & Sarawak Rm 95.00(termasuk postage)
sila bank-in ke akaun seperti dibawah:-

Norlyla Salleh
MBB ACC NO : 1530 3881 1215
CIMB ACC NO : 0311 0020 3495 21
Selesai membuat pembayaran sila sms
Nama penuh, alamat, jumlah pembayaran, masa dan tarikh

Ke no Tel : 013 - 9920 397 @ 013 - 928 1160 

KELULUSAN DARI KKM (NOT 100403145K)
KTO289368-A
SERTA BERDAFTAR DENGAN DRUG & COSMETIC
(REGULATION 2007)
BIRO PHARMACEUTICAL SERVICE

Kandungan 1 Set Chahaya Beauty Aura
Sabun 40gm
Toner 60ml
Krim 5gm


Untuk pembelian berasingan
Sabun RM20.00
Toner RM30.00 
Cream RM35.00





CHAHAYA BEAUTY AMAZE




CHAHAYA BEAUTY AMAZE

Cara Penggunaanya: 
1. CHAHAYA BEAUTY AMAZE HERBAL SOAP
Basahkan tapak tangan
Gosokkan sabun sehingga menghasilkan buih.
Gosok bahagian muka dengan lembut dalam 10 saat untuk memastikan buih meresap ke dalam kulit.
Biarkan selama lebih kurang 2 minit dan bilas.

Kekerapan : 3 kali sehari untuk merasai perbezaannya dalam masa 7 hari,boleh menghilangkan parut jerawat dan jeragat. Kulit wajah akan  kelihatan cerah sekata.

KesanPenggunaan: boleh menghilangkan parut jerawat dan jeragat. Kulit wajah akan  kelihatan cerah sekata.

Cara Penggunaan:
2. CHAHAYA BEAUTY AMAZE TONER
 Basahkan kapas dengan air, tuangkan toner pada kapas dan disapu rata pada keseluruhan kulit muka dengan cara dari bawah ke atas.Menjadikan muka lebih tegang dan cerah. Digunakan pada siang hari sahaja.

Kesan Penggunaan: Menjadikan muka lebih tegang dan cerah. Dapat meghilangkan garis-garis halus di wajah. Digunakan pada siang hari sahaja.

Cara Penggunaanya: 
3. CHAHAYA BEAUTY AMAZE DAY CREAM (Sunblock)
 Sapukan Sunblock Cream secara nipis pada keseluruhan muka untuk perlindungan dari sinar UV, dan juga sebagai alas bedak. Krim yang diperkaya dengan AHA mampu mencerahkan kulit dan memperbaharui sel kulit mati, menjadikan kulit lebih gebu dan sekata.

KesanPenggunaan: Krim yang diperkaya dengan AHA mampu mencerahkan kulit dan memperbaharui sel kulit mati, dapat mengecilkan pori-pori di wajah,  menjadikan kulit lebih gebu dan sekata.

Cara Penggunaannya:
4. CHAHAYA BEAUTY AMAZE HERBAL CREAM (Krim Kunyit)
Selepas mencuci muka dengan sabun, lap sehingga kering, Sapu krim kunyit ke seluruh muka dengan lembut dan serata. Penggunaan Krim  Kunyit adalah untuk kegunaan malam sahaja kerana ia bertindak semasa waktu tidur, menjadikan wajah lebih cerah,gebu dan halus.

Kesan Penggunaan: menjadikan wajah lebih cerah,gebu dan halus.






No comments:

Post a Comment