Thursday, October 27, 2011

Cooking Class

Salam Semua...jenguk-jenguk la blog saya utk hilangkan boring. Hari ni nak cerita tentang Cooking Class for kids..belajar memasak bersama kanak-kanak bawah 12 tahun (ada juga yang terlebih) , memang fun and exciting...the teacher yang mengajar memang ada kelayakan dan berpengalaman and plus talented and creative; kelas untuk dewasa pun ada cuma mengikut jadual yang berlainan, :)
So, dipendekan cerita, saya menghantar my kids kelas memasak; disamping belajar, kita cuba mencungkil bakat-bakat yang ada pada kanak-kanak selain dapat mengisi masa lapangnya dengan perkara yang paling berfaedah dan menyeronokkan...and at the same time boleh berkawan ramai...
some pic kat bawah ni saya letak utk kawan-kawan semua, kalau ada yang berminat untuk masuk kelas belajar, do not hesitate to contact me, bukan terhad untuk kanak-kanak saja tapi untuk orang dewasa...masakan ada macam-macam nanti saya attached a few kat sini; contohnya muffin; cake;cookies and a lot more!! sure who attend the class will enjoy yourself dan dapat free masakan yang dimasak...ok jom kita tengok some candid shot!!!




















No comments:

Post a Comment